مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-12سياسي

حزب اتحاد ملت در انتخابات مجلس لیست ارائه نمی کند


رییس حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی گفت: حزب اتحاد ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نه فعالیت انتخاباتی و نه لیست دارد، در شهرستان ها نیز همین اینگونه است، - ایسنا/خراسان رضوی رییس حزب اتحاد ملت در خراسان رضوی گفت: حزب اتحاد ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نه فعالیت انتخاباتی و نه لیست دارد، در شهرستان ها نیز همین اینگونه است، مگر اعضا به صورت فردی فعالیت کنند.

مهدی عبایی خراسانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص ارائه لیست توسط حزب اتحاد ملت در استان، اظهار کرد: اکنون از اعضای لیست امید کاندیدایی در استان نداریم و تصمیم گیری در این حوزه را به افراد واگذار کردیم، اگر فردی می خواهد برای یک نفر کار کند، رای دهد و سخنرانی کند، می تواند نه به نام حزب و نه اصلاح طلبان این کار را انجام دهد که این یک کار فردی بوده اما انجام آن با نام حزب اتحاد و شورای اصلاح طلبان منع شده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: ما رای دادن را به مردم واگذار کردیم تا خودشان تشخیص دهند و گزینش گری کنند چرا که بعد از رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب کارنامه دار و قابل رقابت امکان ارائه لیست از جریان اصلاح طلب و احزاب آن گرفته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پس از اعلام شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی درخصوص عدم ارائه لیست در حوزه انتخابیه مشهد و کلات سایر احزاب اصلاح ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب اتحاد ملت در انتخابات مجلس لیست ارائه نمی کند

حزب اتحاد ملت در انتخابات مجلس لیست ارائه نمی کند